Team Ondersteuning

Opvallend goede service

Je bent nu hier:Home/Home/Dienstverlening/Team Ondersteuning

Datum laatste wijziging: 13 april 2021

Teaminfo

  • XX,XX fte

  • XX medewerkers

  • XX netto uren

  • XX vrouwen

  • XX mannen

  • 5 Clusters

Team Ondersteuning levert opvallend goede service

Primair zijn wij er om onze (interne) klant in staat te stellen, de eindklant maximaal te kunnen bedienen. Wij zien het als de essentie van ons werk om de klant vriendelijk te helpen. Een vraag van een klant zien wij niet als verstoring, maar we zien het juist als ons bestaansrecht. Wij zoeken naar de behoefte achter een vraag en gaan in afstemming met de adviseurs van Team advies op zoek naar de best passende oplossing. Hierbij zien we structurele afstemming met onze klant als essentieel. Het klantbelang staat bij ons altijd centraal.

De missie van het team Ondersteuning in 2020 is het leveren van ‘Opvallend goede service’ aan de rest van de organisatie. Net als alle afdelingen willen wij goede service leveren, maar wij willen ook dat dit gezien wordt. Daarom willen wij ‘Opvallend goede service’ leveren.

Snel naar

Hoofdactiviteiten – team Ondersteuning

Onderstaande activiteiten betreffen de hoofdactiviteiten van het team Ondersteuning. Deze activiteiten hebben brede werking binnen het team en/of de organisatie.

Verdere detaillering van deze activiteiten is te vinden in de deelplannen van de diverse clusters, op speciale thema-pagina’s of op uitgewerkte activiteitenpagina’s.

Laatste wijziging: 13 april 2021